Feber

Kul jag har feber. Jag förstod nästan det när jag satt och frös hela resan hem igår. Nu är det bekräftat iaf termometer står på 38,6. Det är visserligen inte mycket feber för att vara jag men tillräckligt för att man ska bli påverkad. Då är det inte konstigt att man känner sig överkörd av en långtradare.

Var iaf iväg på seminariet, var inte så jobbigt mot vad det hade varit att få restuppgift. Men det var inte kul att sitta still när kroppen värker, huvudet dunkar och värmen flödar. Nu ska jag nog lägga mig och sova 1 timme innan jag börjar läsa in mig lite på sista hemtentafrågan. Tur jag gjort 2 annars är det väl inte akut, ska vara inne kl 14 på fredag men vore skönt att få det avklarat så jag kan slappa ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0