Efterfesten

Jag är lite upprörd såhär på morgonen. Kanske är för att jag blev otroligt störd i min sömn tidigt imorse. Grannen vägg-i-vägg som inte tillhör min korridor bestämde sig för att nångång före 05 på morgonen dra igång världens efterfest. Ska jag vara ärlig så kändes det som att jag fick vara med på den mot min vilja när jag kunde sjunga med i alla låtar som spelades och höra precis vad de sa eftersom de skrek.

Så idag ska jag vara en surfitta och gå sätta lapp på dörren deras. Orkade inte ringa jouren den här gången men nästa då jävlar. Eftersom samma person drog igång en efterfest förra veckan också men då började den halv 7.

Nu ska jag greja med lite praktiska saker, käka frukost och sen sätta mig och plugga inför seminariet nästa vecka och jag vet inte om det finns något man bör kolla på till workshopen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0