Cambridgekuren: dag 9

Nu kan jag säga att det börjar hända grejer. Kroppen håller sakta med säkert på tappa ut allt det vatten jag samlade på mig förra veckan, vi kvinnor alltså åååh. Och det märks, jag har tyckt min magen sett mindre ut men man kan ju aldrig vara säker när man ser det från sitt eget perspektiv. Jag har också tyckt att rumpan börjar se lite mindre ut samt lite på låren.

Så idag när jag ändå var nere på stan. Var på jobbmässa på Conventum och kollade lite bara för att liksom. Så passade jag på att ta en sväng in på Gina och kolla på kläder. Jag vill fortfarande inte köpa något så jag valde att bara prova litegrann. Har provat en jättefin längre skjorta där förr men den satt konstigt även i den största storleken som fanns. Nu provade jag den och största var stor, den satt inte snyggt alls så provade en storlek mindre. Den satt skitbra på kroppen men var lite tight över axlar och runt armarna så ville ändå inte köpa den. Sen provade jag en svart lite kortare klänning i M å den satt hur bra som helst. Hade köpt den om jag inte upptäckt att där var hål i den, förklarar kanske varför den var på rean? Men iaf M har jag inte kunnat ha på jag vet inte hur länge.

Detta har gett mitt självförtroende en rejäl boost vill jag påstå. Jag vill fortfarande tappa massor, massor och det går ju skitbra just nu så ja. Det är medvind just nu och jag mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0