Cambridgekuren: dag 7

Det känns kul nu. Känner mig pigg och har massor av energi. Nu när jag är frisk och kan tillåta mig själv testa lite vad jag orkar. Än så länge har jag inte funnit några hinder alls faktiskt. Frågan jag mer ställer mig nu är har jag gått ner något? Jag har ju ingen våg så kan inte se efter, så jag får vänta till 20e oktober då det är dags för nästa invägning och matköp. Däremot märker jag skillnad. Satte på mig ett gammalt långt linne som jag inte haft på ett bra tag då det suttit konsigt pga magen och känts lite kort pga rumpan. Nu är det skillnad, det sitter mycket lösare. Så problemet om jag verkligen kommer gå ner de kilon jag vill ner så lär det vara skillnad i klädstorlekar och jag behöver en ny garderob. Kul samtidigt som det kommer bli lite dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0