Cambridgekuren: dag 14

Dag 14 avklarad. Det känns sjukt att det gått så många dagar redan, eller mer kanske att tiden gått väldigt fort? Trodde det skulle vara mer påfrestande än det har varit. Jag har liksom känt mig pigg och orkat göra det jag velat. På onsdag är det den officiella vägningen hos konsulten, jag är väldigt nyfiken då jag inte vägt mig sen jag skaffade vågen.

Det som dock börjar slå till nu är saknaden av riktig mat. Nästan så man drömmer om mat. På något sätt inte massa onyttigt som man kanske kan tänka sig. Vart skitsugen på ananas här på eftermiddagen. När man inte äter mat som innehåller så mycket smak varseblir man dofter på ett helt annat sätt. Allt luktar typ gott.

Som sagt; mitt mål var 1 månad å förhoppningsvis några kilo lättare. Vilket skulle innebära halvtid. Men får se när jag väl är där får man ta 1 vecka i taget. Jag är ändå stolt att jag lyckats göra detta så länge och jag vill inte ge upp än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0