Blir irriterad

Känner mig lite irriterad över att det numera regelbundet är strul med bloggen. Då menar jag att jag skriver ett inlägg, publicerar men det syns inte i bloggen. Ska jag behöver kolla min egen blogg efter varje inlägg för att vara säker på att det verkligen visas? Lagom kul när man upptäcker nån timme senare att ens inlägg inte ens syns.

Vad är då poängen?

Bara jag som har dessa problem? Det är ju inte så att det händer varje inlägg eller varje dag men lite då och då.

Försöka att säga till mig att jag snackar för mycket skit kanske? haha

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har inte haft några problem alls, skumt!



Från wikipedia: En syll är en marknära balk som tjänar som underlag för någon annan konstruktionsdetalj.



I vårat fall är syllarna den timmerstock som är underst, vilar på grunden, de bär upp hela huset och det är viktigt att de är i bra skick.

2010-10-18 @ 16:48:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0