Att det ska vara så svårt?!

När man går in genom dörren hemma så hamnar man hos de flesta i hallen. Hemma hos mig, även om den är jävligt liten, har jag också en hall. Men jag vill ju påstå att jag tror jag glömt bort hur den ska användas. Någon som kan tala om det för mig kanske? Skorna ställer jag av mig men jackan hamnar alltid, då menar jag 9 av 10 gånger iaf i mitt rum dvs på mitt golv, i fåtöljen eller på stolsryggen till skrivbordsstolen. Jag är ju medveten om det men ändå gör jag det. Jag tror faktiskt alltid jag gjort så, hemma i Uppsala med.

Emelie och jag pratade om det här och hon är t.o.m värre än jag för hon går in med skor. Inte hos mig men hos sig själv. Tror inte hon gått in med skor här iaf, så länge de inte varit i sängen så har jag inte reagerat.

Ska man behöva ha post it lappar för sig själv där det står: Kom ihåg! Jackan!!!
Jag blir inte klok på det här, ju mer jag tänker på det desto dummare blir det. Nu är det såklart bara jag som lider, om jag lider. Lider jag? Nej inte direkt eftersom det automatiskt blir att jag hänger ut jacka om den är i vägen eller när jag städar.

Se här; dunväst i fåtöljen och jackan på golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0