Ärligt talat

Finns det något värre än att behöva vänta en hel jävla dag på att gå till universitetet för att vara där mindre än 2 timmar? Har wokshop idag med NVIVO kl 15.15 till 17. Efter det måste jag stressa hem, fixa till mig (smink, kläder osv) för Halloweenfest hos Nille, eller vi ska förfesta där iaf och sen till Kåren. Och nej jag kommer inte dricka ett dugg så vi får se hur det här går hehe. Äsch jag känner de flesta som ska det så det ska inte vara några problem, jobbiga blir kanske att återigen förklara varför man inte dricker eller äter haha.

Så nu under dagen ska jag roa mig med att plugga lite, sen prova kläder eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska ha på mig men har en idé. Sen får man fixa sånt där smågrejs som kan bli knöligt sen, typ hår och naglar. Lösfransarna får nog vänta till sen, jag vill inte verka fjortis och gå till universitetet med dem på hahaha. Och ja jag anser att man bara ska använda lösfransar när man ska göra något speciellt!

Här en en bild på mig när jag testade delar av min outfit tills igår, Fjädern på skallen vet jag inte riktigt varför men jag har ju inget gloria liksom och har ingen som kan göra en snygg uppsättning på håret, men vingarna är väl det centrala. Jag har tänkt vara en svart ängel, ska ha handskar och mörkt smink men ja fanns inga svarta vingar =)

Undrar om man borde platta håret kanske? Eller orka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0