Work it!

Alltså jag kommer bli träningsnarkoman eller något. Vet ni hur jävla underbart det är att gymma. Denna gång gick det dessutom mycket bättre att träna, fick upp ett bättre flås och ja blev en hel del annat än kondition. Friskis gymmet kommer vara mitt andra hem under vintern känns det som! Något som också är kul är att allting blir såå mycket lättare ju lättare jag blir. Testade push-ups idag å sista jag gjorde det ville jag dö men nu gick det lätt även fast jag är otränad.

Nu duscha och plugga.. Formel 1 träning om ca 2 timmar. Efter det ner till stan och hämta Elin och Anna. Sen hem plugga lite till, F1 träning 2 och fredagsmys framför idol! =)

Emelie, Elin, jag och Anna på Halloween för 2 år sen ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

det eviga problemet

2010-11-05 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0