Varför måste det vara så kallt?

Jag tycker det är svinkallt. Min vana trogen så är mina fingrar iskalla efter nån timmes uppsatsskrivande. Hur kul är det? Minus 3 grader ute och mitt element är inte ens ljummet. Gissa om jag skaffar ett element i helgen? Jo det kommer jag, no more isbitar säger jag bara.

Sen läste jag att det troligtvis blir vargavinter i år också. Kul, jättekul. Även om jag inte måste gå ut som vill jag ut så jag kan ta mig till gymmet! Handla kanske är trevligt? Tror jag ska skaffa mig en pulka faktiskt!

Nej ge mig lite värme så är jag nöjd, gärna lite sol också när jag ändå är i farten! =)
Nu blir det att läsa in mig på analysmetod.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi har också svinkallt hemma! Vi har en bra uppvärmning men vad gör det när huset och ffa fönstren är helt otätat och dragiga... Blåser rakt in så då spelar det ingen roll om elementen är kokheta.

2010-11-26 @ 09:23:37
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0