Taskigt!

Det är helg, jag tentapluggar och alla andra roar sig och festar. Finns det ingen rättvisa? Det är med andra ord hårt att ligga på topp! Hemtentan kommer ut på måndag och så salstenta på onsdag. JAG VILL HEM!!! Jag vill ha höstlov, jag vill ha jullov!! Får jag det? NEJ..

För övrigt har jag sjukt mycket träningsvärk idag, känns att jag körde på som fan igår.

Saknar min underbara, helsköna familj just nu! Då menar jag ALLA! (vi har stark sammanhållning i hela släkten, de är min familj) <3



Eftersom jag är sociologiskt skadad så måste jag ju lägga in en bekräftelse på att familj i dagens samhälle inte bara inräknar kärnfamiljen dvs föräldrar och barn utan också andra släktingar kommer här en definition:
"Familj är inom sociologin en grupp av individer som förenas genom släktskap. Detta släktskap är ärftligt, men kan även utsträckas till att omfatta juridiska förhållanden, som till exempel giftermål, partnerskap eller adoption." - Wikipedia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0