Söker lägenhet

I Uppsala såklart. Det är dit jag vill när jag är klar i vår. Jag vill bo i Uppsala samtidigt känner jag mig inte så kräsen om jag så måste pendla för att ta mig till jobbet det gör inte så mycket.

Därför har jag lite mer intensivt börja kolla efter en lägenhet. Dock finns det inte så många ute just nu, lite tråkigt men det brukar komma efter jul och nyår.

Dock tycker jag att det är kul att kolla vart jag hamnar i kö. Denna lägenhet tex som är helt ny, tror inte ens de helt gjort klart den men det ligger väldigt centralt kommer jag på plats 4 av 192 och det tycker inte jag är illa alls! Sen om jag vill bo i den är en annan femma. Alltså ja jag skulle kunna göra det men inte nu mena bara hyran på den är ca 9500 kr.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack=)... tyckte diskursanalysen var sjukt svårt... men sen hade vi salstenta också blev lite svårare då.... aa lägenhet är lite halvsvårt sådär men d e bara o söka söka söka... tänkte du flytta i februari då eller?

2010-11-25 @ 18:35:00
Postat av: emilia

tänkte om du skulle praktisera i uppis eller gör du d i öret?

2010-11-25 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0