Skit, skit, skit

Tycker inte om att vakna upp och ha drömt något jag inte alls gillar. Vakna av att man blir förföljd av ett liv och människor man lämnat bakom sig. Bara för att man var tvungen att kolla upp fanskapen på facebook. Det är inte värt det om man mår dåligt av det. Jag är stark, jag har gått vidare och jag är lyckligare. Men ändå ska de satans idioterna smyga sig på en när man sover. Man ska alltså inte försöka ta kontakt med sitt förflutna utan leva i nuet och acceptera att man inte kan få delar av vad som var utan att bli påmind om allt. Det går inte att kombinera allt och förbli lycklig. Man måste släppa taget helt annars går det inte. Personer som sårat en även om de fysiskt eller psykiskt inte gjort något, det kanske är det som är problemet. Tyvärr vi kan aldrig bli vänner igen, våra vägar gick åt olika håll för flera år sedan. Det går inte att fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0