Självförtroende och självkänsla

Det är sjukt på vad flera kilo ner kan göra. För det första fick jag ta lite kläder av Emelie då mina egna festkläder är lite stora nu. Och Emelie som normalt haft en storlek mindre än mig typ, hennes kläder sitter skitbra samtidigt som den där jädra magen är borta och neggrorumpan. Alltså jag känner mig skitsnygg, tror aldrig jag känt mig såhär bra i mig själv någon gång. Trust me det kommer bara bli bättre jag ska ner mer men inte med hjälp av Cambridge utan träning, blod, svett och tårar om så ska behövas!

Dessa kilon har gjort underverk på min självkänsla och mitt självförtroende och så är det bara!

Och ja det är korridorsfest hos Emelie så jag måste ju fixa till mig nu när jag har kläder som passar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0