Så jävla bra att jag vill gråta

Jag har aldrig varit och kommer kanske aldrig att bli (?) ett Take That fan. Eller håller jag på att bli ett? I vilket fall som helst gillar jag Robbie Williams och kommer kanske alltid att göra? Det är kul att de efter 14 år lagt allt gammalt groll bakom sig och fått en sånhär comeback. Det ger mig tro på människan faktiskt. Jag älskar dessutom deras första låt "the Flood". De var som sagt hos Skavlan i fredags och uppträdde också. Jag fick gåshud och ja det kändes nästan som sån lycka då man vill gråta. Jag vet inte vart det kom ifrån men jag vet att det var äkta.
Lyssna på detta!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra låt men blev lite Robbie Williams o C:O! Känns som att han är lite outstanding jämfört med dem andra,han är en riktig soloartist och dem andra är en grupp.

2010-11-30 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0