Projekt Tradera

Håller på att fixa och greja för att lägga upp saker på Tradera för försäljning. Isabel gav mig idé att försöka sälja de kläder jag inte kan ha istället för att kasta dem. Mena mycket att det jag har är knappt använt och jag orkar faktiskt inte släpa allting hem till Uppsala när allt slängs då iaf så kan jag lika gärna göra ett försök och sen göra mig av med det. Har även skor och andra saker som jag inte vill ha.

Så nya projektet att roa mig med i uppsatspauserna är detta projekt. Är lite att gå igenom faktiskt. Enda problemet just nu är väl egentligen det här med att skicka grejerna. Kommer ju få införskaffa lite grejer!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Då kanske du ska inventera i en våg som väger mindre om du inte kan låna av någon. Jag köpte en på coop för någon hundring, perfekt även när man lagar mat ;-)

2010-11-22 @ 10:23:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0