Planerad shopping

När vi får pengar på torsdag har jag tänkt shoppa följande: En stavmixer och ett konvektorelement.

Frågan är vilken jag ska välja och där är här jag vänder mig till ER. Jag är lite velig emellanåt även fast jag vet ungefär vad jag vill ha har jag svårt att bestämma vad som är bäst.

Från Jula:
Konvektorelementet kostar 179 kr och har storlek 590x420x110 mm.

Melissa Stavmixer med bägare 129 kr

Menuett stavmixer med tillbehör 199 kr


Från Clas Ohlson:
Konvektorelement 199 kr och har storlek 500x330x95 mm

Bosch Stavmixer 149 kr (just nu pris)


Grejen är väl egentligen att jag inte kan bestämma mig vilken stavmixer som är bäst, märket bosch, billigare eller den med alla tillbehör, behöver man dem eg. eller tar de bara plats?
Nu när jag kollar på det så känns Julas element mycket snyggare och det är lite större, det är även billigare, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag röstar för Julas element och för Menuett stavmixer. Vi ahr en bosch med likadana tillbehör och behöver ingen mer kökshjälp när man har minihackaren till, den är suverän!

2010-11-21 @ 21:45:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0