Nu jävlar!

Alltså jag börjar bli så jädra trött på det här. Vaknade upp till nyheten av ett ännu en kvinna blivit våldtagen under helgen. Vaffan är det här liksom? Vad är det för fel på er män?? Ja jag vet det är inte alla som våldtar men har inte ni någon medkänsla? Är det så svårt att kanske säga till sina vänner att det inte är acceptabelt? Hade det varit tvärt om å vi kvinnor gick runt och våldtog då jävlar hade det säkert funnits hur många åtgärder som helst säkert gratis också. Men vad gör vi? Ska vi behöva hålla oss inne? Alltid behöva se oss över axeln flera gånger när vi går någonstans? Alltid hänga ihop i ett jävla kollektiv för att vara säker?

Nej jag är så jävla trött på folk som inte kan visa respekt, respekt för att vi är människor, personer precis som de själva. Vi har också rätt att leva utan att våra liv ska bli förstörda för all framtid. Jag vet hur det är att leva med en sån person och man förstår inte vad de upplever. Ni ska bara veta hur mycket det påverkar och hur lång tid det tar att ens kunna leva igen, att acceptera sig själv. Att se sig själv som värdefull. FATTAR NI INTE VAD NI GÖR?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0