Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

... skämt åsido. Jag drömde något jättekonstigt, har aldrig varit med om något liknande. Först följde jag nån jädrs tråd runt hela världen kändes det som typ Kina, Regnskogen, Australien, Grand Canyon, Nordpolen för att till slut komma fram till något som ser ut som en stor byggnad där man förvarar flygplan, typ hangar. Där går snöret av och jag håller den i handen typ jahapp. Då öppnas de stora dörrarna till byggnaden och jag ser att det står någon där inne, men ser aldrig dennes ansikte innan jag vaknade. Hur skum som helst.

Sen drömde jag om Webers 4 handlingstypologier i ett religion exempel. För mina exempel på tentor slår ju redan allt eller?? haha

Nu ska jag käka lite, göra mig iordning och sen dra till gymmet faktiskt. Ska bli riktigt kul att se vad jag orkar. Har ju lyckats pusha mig själv ganska bra på promenader hittills dvs att ta samma sträcka på kortare tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0