Helt slut!

Pluggat hela förmiddagen. Körde gärnet på gymmet med Gabi och sen stressa hem för att duscha, fixa mig och ja allt på mindre än 30 minuter för att sen dra på möte med mig handledare. Mötet gick för övrigt riktigt bra. Min handledare förstår mig verkligen och kommer med smarta grejer som jag tänkt på men inte kunna sätta ord på. Vi verkar vara på samma sida. Om inte annat så bekräftar hon att jag tänkt rätt i det som jag gjort och tänkt samtidigt som hon ger mig något att tänka på. Bra skit det där. Tror uppsatsen kommer bli kanon!

Men just nu orkar jag inte plugga mer idag. Tar nya tag imorgon. Så blir lite Harry Potter, middag och sen på ishockey med Gabi och Catarina. Trevligt trevligt! Leksand mot Örebro för den som undrar (hejar inte på någon kan jag säga men en kul grej).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0