Har man tur...

... så kan det se ut såhär när man är på väg uppför Carolina/Slotts backen i Uppsala. Soligt och fint med snö. Men backen är inte rolig det kan jag säga. Nästan som vårt eget Mount Everest haha


Förresten börjar jag bli sjukt nervös. Sista Formel 1 racet om nån timme. Efter den bästa säsongen någonsin vill jag inte att det ska ta slut men det gör allt förr eller senare. Det kommer vara ett riktigt spännande race. 4 stycken kan fortfarande vinna mästerskapet, 2 har dock bättre chans än de andra men allt bestäms idag. Allt jag hända och jag kommer nog inte ha så mycket naglar kvar när detta är över är jag rädd! Go Vettel!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

,..Och det gjorde han,.Vettel,.i allra högsta grad,.och skänkte mig några sköna tusenlappar,.jag tror att jag har varit snäll och förtjänar några onödiga julklappar,.eller hur?

Ha det bra på alla sätt o vis utom de dåliga.

2010-11-14 @ 21:21:28
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0