God tisdagsmorgon

Ny dag nya möjligheter. Eller ja tentaplugg kallas det men ja låter lite finare kanske? Jobbade på riktigt bra igår så har bara en fråga kvar till idag och sen blir det lite repetition inför imorgon. På tal om det har jag sovit som en litet barn, så jädra skönt och jag har tom drömt om den där tentan, alla sociologiska konstiga teorier har jag rabblat i sömnen, det ni... är ett gott tecken faktiskt! Så läser jag igenom anteckningarna några gånger till kommer jag definitivt vara förberedd. Det innebär också att jag kan åka hem till Uppsala imorgon! Aah har hemlängtan faktiskt har inte varit hemma på över 1 månad nu.

Nej lite frukost, sen dra igång med sista frågan som kanske kan bli lite klurig beroende på hur hjärnkontoret funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0