Fixa håret

Fanny kommer nog närsomhelst och ska fixa mitt hår. Mer slingor och klippning står på schemat. Det behövs verkligen då jag inte klippt mig sen i april nån gång. Kanske var för att jag inte tyckte om när det kändes så kort då. Sköna med lockigt hår är att det inte märks så mycket när man behöver klippa det. Är nog mer jag som gör det när topparna inte vill göra som jag vill.

Sen är det väl lite uppsatsplugg som vanligt och så ska jag gymma kl 2. Blir lite lugnare än sist nu när jag haft problem med knät men jag måste iväg om jag ska vara mer "onyttig" i helgen. Bjuden på Thanksgivingmiddag imorgon följt av utgång. Vi ska visserligen shoppa på dagen så man kommer röra på sig en hel del! =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har inte heller klippt mig sedan april men mitt hår har växt MASSOR sedan dess. Kanske dags snart men trivs så bra med den nya längden hela tiden att jag inte vill klippa!

2010-11-26 @ 10:11:27
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0