Det där med hårprodukter

Jag blir galen när de hela tiden tar bort produkter som fungerar. Eftersom jag har lockigt hår måste jag ha i något som gör att det inte blir så stort och frissigt. Därför är det skitjobbigt när man konstant måste byta. Vanligt mousse som man kan köpa i affären tycker jag inte om eftersom det blir så hårt (håret alltså), dessutom blir det alltid kladdigt om det blir fuktigt eller regnar ute. Hade ett mousse som jag älskade eftersom det var lätt och klibbade inte men det slutade tillverkas. Senaste två åren har jag kört med Sunsilks serum för lockigt hår och det har väl fungerat okej. Nu har de slutat med det också så jag måste försöka prova mig fram till något nytt. Grejen är den att det inte är så kul att testa något nytt när det kostar minst 50 spänn och det inte finns någon garanti för att det funkar. Är man student så är man. Någon annan som har samma problem?

Har iaf köpt denna produkt, Hype by Mood. Vilket tydligen är helt ny och ska vara för lockigt hår.

Kommentarer
Postat av: Vetleandrea

Very resourceful, thank you dave

2011-04-26 @ 09:57:50
URL: http://vetleandrea.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0