Det är vad jag kallar urladdning

Har inte blivit mycket bloggande idag alls. Jag har helt enkelt inte haft tid. Formel 1 loppet tog helt på mina krafter. Men det var det fan värt, bästa säsongen ever slutade på det bästa sätt det kunde. Vettel som var 15 poäng efter ettan inför detta race vann hela skiten. Snacka om att jag är lycklig efter att ha följt killen i flera år, sen 2005 om jag minns rätt. Var så lycklig att jag satt och grinade och skakade av lycka. Jag vet att många av er har svårt att förstå detta men det är min allra största passion här i livet.

Sebastian Vettel är med detta den yngsta världsmästaren i Formel 1 någonsin och det är inte dåligt!


Och vad händer nu då? Jag känner mig tom... 119 dagar till första racet nästa säsong. Vad ska jag göra tills dess? Jo jag vet iofs att jag har en ganska rolig (ironi) uppsats att skriva på i 6-7 veckor framöver, förhoppningsvis få lite ledigt över jul och nyår för att sedan redovisa och förhoppningsvis få min uppsats godkänd i början av januari.

Kommentarer
Postat av: Peter

Kul att se fler F1 fans i Sverige :D

Nu snart är väntan över!(äntligen)

Hoppas din uppsats blev godkänd. :)

Så vem tror du kommer vara med-

i titel kampen i år?

2011-03-21 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0