Då kör vi...

15e november, starten på uppsatsskrivandet. Det är det enda jag kommer ha att roa mig med fram tills den 22a december. Det här ska fan gå om jag får ner något varje dag. Eller 1 sida varje dag blir 25 dagar ca eftersom det kommer bli ca 25 sidor när uppsatsen är klar. Det skulle vara 5 veckor men 1 vecka kvar att finslipa på detaljer innan min handledare måste godkänna den. Lite julfirande på det för att finslipa det sista innan den ska vara inlämnad den 31 december. Då finns ingen återvändo och opponering kommer ske andra veckan i januari.

Ja så ser närmaste framtiden ut för mig. Kommer bli intressant och lärorikt säkert men jobbig.

Idag börjar det med att jag ska strukturera upp arbetet ordentligt med en mindmap, skriva ut mina tidigare forskningsartiklar och sammanfatta dem på ett bra sätt, sen har jag möte med min handledare kl 15 då vi ska gå igenom hur jag ska utföra det här. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0