Cambridgekuren: dag 42

Idag började den riktiga upptrappningen. Nu är vi på g. Ja jag vet jag åt lite i lördags när mamma fyllde år men nu är det verkligen på riktigt. Kommer trappa upp varje dag och göra om det två veckor framåt. Detta har iaf resulterat i att jag gått upp 1 kg i vätska antar jag och ja det är ju lite mer i magen också. Men man går upp ca 2 när man börjar med upptrappningen, det är normalt.

Jobbigaste med det är att gå ifrån 3 måltider var 5e timme till att sprida ut 4 st över dagen. Man är liksom inte hungrig egentligen men måste i. Man får INTE fuska, det här är viktiga grejer och jag ser väldigt seriöst på det här. Ska jag vara ärlig är jag livrädd för att gå upp igen. Jag känner faktiskt att jag trivs mer med mig själv nu och det är också viktigt. Men vill som sagt ner lite till så imorgon blir det gymmet.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det kommer att gå jättebra Emma. Du har ju verkligen disciplinen för detta!

2010-11-16 @ 06:52:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0