1 down, 1 to go

Metodhemtentan är finito.. skönt! Nu kan jag koncentrera mig på att repetera inför tentan imorron. Egentligen tror jag inte att det behövs så mycket men jag är lite nojjig faktiskt eftersom det är en del som står på spel den här gången. Jag måste klara tentan, punkt slut! Men i och med att jag föreläst om teorier, sett begrepp i andra böcker som jag inte reagerat på förr och drömmer om teorierna så bör anses att något fastnat.

Det betyder med andra ord att JAG FÅR ÅKA HEM IMORGON!! =D

Lär få räkna med förseningar dock, vi alla vet väl hur SJ fungerar när det inte är fint väder! Men vågar inte boka biljetten än eftersom det ska göras med mina priopoäng och jag vet ju inte hur lång tid tentan tar imorron! Men inte fan lär jag sitta med den i 5 timmar, det gjorde jag väl inte ens med arbetsrätten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0