Tycker synd om folk i Visby

Jo jag tycker faktiskt lite synd om Visby-folket, iaf när det kommer till shopping. Visst är man intresserad av prydnadsgrejer och hantverk finns hur mycket som helst men inte om man vill ha kläder och sånt. Deras shoppinggata i centrum är kanske 150-200 meter, där finns cubus, åhlens, clas ohlson, kappahl, lindex, din sko, HM, MQ, Expert och det är typ det som finns. Stackarna har inget gina!? Men å andra sidan vet jag inte vad jag ska säga om folket här, antingen är de jätte unga eller så är de gamla. Så de behöver kanske inte gina?

Jag som ändå är van med ganska många butiker och stort utbud blev väldigt besviken och tycker lite synd om de som bor här. Men de kanske inte vet bättre och därför bryr de sig inte.

Har precis ätit saffranspannkaka på gotländskt vis och det var jätte gott!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hm finns ju ;-) Då skulle ju iaf jag klara mig utmärkt!

2010-05-27 @ 17:54:58
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: emilia

Men det finns ju sommarbutiker o liknande de får leva med att inte shoppa så mkt de andra delarna av året hehe:)

2010-05-28 @ 13:52:26
Postat av: Hallvardmathilde

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-24 @ 09:47:52
URL: http://hallvardmathilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0