Nu är vi på Gotland

Vår båt gick från Nynäshamn 21:05, sen 3 timmar senare var vi framme. Vi tog oss till lägenheten min gammelfarmor har mitt i centrala Visby. Framme här så hade vi en soffa och 2 smala madrasser att dela på. Ni kan ju gissa hur bra man sovit inatt. Morbror Dan tog soffan, jag en madrass och mamma och Osama fick dela på en. Måste poängteras att madrasserna var tunna som bara den. Har inte sovit någe bra alls med andra ord, jag har världens huvudvärk och skulle helst vilja sova bort hela dagen känns det som. Men det går icke, kl 12:30 är det begravning och vi har lite att stå i innan dess.

Kände dock att jag behövde få min dos av internet innan jag drar igång och klär på mig, sminkar mig och så. Vi är dessutom 6 pers i en 2:a så man måste ju turas om på toaletten och sånt.

Lite bilder från resan igårkväll...

Solnedgången från min plats på båten.

När det blev mörkt blev fönstret en spegel =) haha

Mamma och Osama, vet inte riktigt vad de pekar på?

Dan lade sig på golvet istället!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha det trevligt på Gotland:=)



hehe o jo festen på gården kan verkligen kallas för grisfest hehe....

2010-05-25 @ 15:02:32
Postat av: Emilia

Retorik och etik men med tanke på hur mkt softare det kommer vara än under terminerna så kommer det att kännas som ledigt...

2010-05-26 @ 22:17:17
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0