Lycka!

Inatt måste vara första natten på över en vecka som jag sovit från det att jag somnat till alarmet har ringt. Då ska jag säga att det var ställt på att ringa 08.45 idag. Jag har inte vaknat under natten eller morgonen vad jag kan minnas. Känns så jävla skönt att det inte är klokt. Heja heja. Kanske kan komma tillbaka till min vanliga rytm nu då? Man kan ju alltid hoppas =)

Nu ska jag få i mig lite frulle innan jag drar till universitetet och ska sitta lite med uppsatsen. Känns som att vi bör dra igång nu. Men känner mig inte stressad längre som jag gjort eftersom jag haft B-uppsatsen i minne. Denna är ju inte alls så stor.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej you!



Jag tänkte höra med dig, visst ska du läsa 3 7,5 hp kurser i sommar?



Hur gjorde du när du fyllde i csn blanketten ska man skriva alla kurserna på period 1 även fast de ha olika påbörjnings/avslutningstid?

Hur har du gjort?

2010-05-10 @ 11:55:15
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0