Lickershamn och Alstede

Jag har så mycket bilder från Gotland så det är väl lika bra att dela med sig lite till. Säger bara Gotland i mitt <3 för det är så jädra fint. Hade kunnat vara lite bättre och varmare framför allt men här kommer lite mer bilder från våra dagar där nere. Är mycket lättare från stationära datorn hemma kan jag lova.

Lickershamn
-
fiskehamnen närmast stugan mormor och morfar hade.

Små fiskestugor nere vid hamnen, var väldigt dött!

Hittade en jättefin grön sten, nu vet jag inte i vilken ficka den hamnat it dock...


På stenjakt antar jag, som vanligt =)

Alstede
- stenstranden på vägen förbi stugan mormor och morfar hade. Vet inte hur många gånger jag varit där och samlat sten haha.

Vägen ner, har får man inte köra med bil längre eftersom alla Stockholmare kommer ner och bygger sina hus överallt =)



Mammas farbror och faster, Osama och så jag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ja det tyckte jag oxå att Lena var väldigt skum! man kan ju hoppas att hon bara var glad och nervös;-)

2010-05-31 @ 12:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0