Fredag

Fredag redan. Veckorna innan sommaren minskas hela tiden. Inte långt kvar nu. Synd bara att det inte alls märks på vädret som är fortsatt skit. Det är lite intressant hur det blir dåligt väder lagom till helgen för att bli fint månda till onsda. Vad är det för fasoner?

För övrigt tror jag att jag känner mig lite bättre idag. Ser ljuset i tunneln (ironiskt nog). Ska kolla på båtpriser och vandrarhem idag för att se vad jag kan hitta tills det är dags för begravning.

Annars ska dagen spenderas med att städa lite i mitt rum. Dammråttorna börjar titta fram och då är det dags. Sen ska jag nog ta mig till solariet en sväng, bara för att det är skönt. Sist men inte minst tror jag att jag ska belöna mig med en marabou polka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0