Det var på tiden

Har för en gångsskull sovit som en gris inatt. Okej jag vaknade kl 06 som vanligt men lyckades somna om igen. Mena varför klockan 06? Var det nå fel på 08? Aja man kan uppenbarligen inte få allt här i världen. Saken är iaf att jag inte låg och vred mig innan jag somnade och jag kunde somna om direkt när jag vaknade tidigt utan att åter igen vrida och vända på mig. Skönt säger jag bara, den här veckan har inte varit rolig på så sätt. Man blir ju som en zombie resten av dagen liksom.

Idag är det fest hos Maria och Patrik. Redan från kl 14, Maria har ordnat med lekar och vettesjutton allt hon hittat på. Men det ska bli kul faktiskt. Dock börjar jag få lite ångest. Vad ska jag ha på mig som är snyggt och samtidigt bekvämt som man kan leka lekar i. Tror det får bli gympaskor iaf men hur snyggt är det? haha Aja nöden har ingen lag om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0