Äckelpäckel

Jag orkade bara inte sätta på datorn igår när jag upptäckt detta äckel. Jag hade en fästing på mig! Jag har inte haft någon fästing sen jag var... ja liten iaf. Men det är ändå nästan 20 år utan en enda liten jävel på mig. Och nu kommer en bara för att jag kände för lite bergsklättring och fosilsökande innan vi åkte från Gotland. Gissa vart den satte sig då? På brösten av alla ställen, min stackars boobie! Så nu är det till att hålla koll så man inte får massa röda ringar kring det där. Men ja äckligt är var det är. Hatar småkryp! Ni ska bara se jätte spindlarna jag såg på Gotland, de som var i vår stuga, som Osama fick ta bort. Aja nu ligger den jävlen och skumpar i nån avloppsledning eller den kanske kommit ut till öppet vatten, vem vet.

För övrigt äter jag nu frukost, ska ta bussen ner på stan snart. Nu drar jag tillbaka till Örebro för en sista vecka innan det är sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Linis

Hej Emmi jag har inte haft någon fästing på mig förränns för några dagar sen...Gissa vad den satt! :) På precis samma ställe som du med andra ord på (bröstet)! :)

2010-05-31 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0