Vet ni att...

Vet ni att jag skulle vilja ändra färg på Spotify?

Det kan ju inte bara vara jag som tycker det är skit tråkigt med den grå färg som är på spotify? Skulle det inte vara lite roligare om man kunde göra den mer personlig? Mena det kan man med winamp, windows media player och andra program. Man kan tex göra windows på sin dator personligt om man har Vista iaf, vet inte hur windows 7 fungerar. Antingen skulle man kunna ha skinns i spotify som jag kan välja av och ta den man gillar bäst, eller varför inte kunna ladda ner skinns? Det borde ju gå att fixa. Jag tycker iaf att standardfärgen är skit tråkig! Det var iaf en tanke som jag ville dela med mig av haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0