Väntar...

Har packat klart, har städat klar och nu sitter jag och väntar. Väntar på att pappa ska komma och hämta mig och alla saker. Det är galet var mycket skit jag har med mig. Funderar ens på om jag kommer använda allt och jag lär ju köpa nytt under sommaren med. Det som skall packas in i bilen nu är en stor resväska, en mindre resväska, en bagväska, en påse med herbalife grejer, en skolväska med lite grejer, sen ska blommor och lite matgrejer med samt att cykeln ska på. Erkänn jag är duktig. Kommer bli en regäl rensning innan jag åker till Cypern. Som det är sagt ska jag köpa en ny säng i sommar, då har pappa och jag tänkt fixa det i slutet av Juli, början av Augusti då han har semester. Så antar att mycke av min packning samt blommor kommer åka med då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0