Trevlig dag

Tycker dagen varit supermysig. Till att börja med satt jag och Emilia och "pluggade" på Ekonomikum, efter det drog vi ner på stan. Där mötte vi upp Anna och gick och betalade våran Cypernresa, skönt att det är gjort =)

Sen tog åt jag och Anna cupido vid ån och snackade massa skit. Sen shoppade vi lite eller jag shoppade och Anna gick och hade ångest över att hon ska jobba och att hon inte skulle frestas till att köpa något. För min del blev det mascara och sminkservetter på HM, en top på New Yorker, 2 linnen på Cubus och en "klänning" på Gina. Nu är det köpstopp för min del den här månaden då jag inte behöver fler grejer. Eller jo jag skulle behöva leggings.

Kom hem, fick vara hemma en stund, visade mina köp för mamma som också fick för sig att shoppa. Så körde ner Osama på stan för han skulle träffa nån kompis sen åkte jag och mamma till Gränby centrum. När vi var klara åkte vi ner på stan för att hämta Osama igen. På vägen ner fick jag tvärnita för en polisbil som kom flygande in i korsningen vid Vaksala torg. Båda jag och mamma tycker att det är lite konstigt att den inte lät någonting men ljusen blinkade ju.

Nu är jag äntligen hemma och tänker inte röra mig en meter från sängen resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0