Söndag

Är det bara jag eller går dagarna ruskigt fort? Tekniskt sätt har det redan gått 2 veckor på sommarlovet för mig. Det innebär också att det är 2 veckor kvar på den här kursen sen kan jag andas ut i några veckor innan det är dags för nästa. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Jag längtar tills jag inte behöver tänka på kurslitteratur, bara flyta runt och göra det jag känner för. Nu blir det plugga först och gör något med tiden som bli över.

Idag blir det lite plugg, fotboll, ev tvätta har typ inga underkläder eller byxor/leggings rena så börjar bli lite panik faktiskt. Men är ju inte som hemma i Tybble direkt, här finns 4 tvätt tider om dagen för ganska många hyresgäster. SÅ får springa hela tiden för att se om ingen tagit sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0