Skivan med den långa titeln

Det är såklart Erik Grönwalls album som släpps imorron. Det heter Somewhere between a rock and a hard place, vem kom på det liksom? För den som har premium på spotify så har man kunnat lyssna på den redan idag. Det har jag också gjort. Och vad tycker jag om den då kan man undra?

Jag är väldigt besviken. Definitivt ingen wow känsla och absolut inget nytt. Jag hade förväntat mig mer men det är väl bara att acceptera läget. Sorry Erik, jag såg verkligen fram emot din skiva, kommer säkert spela den på spotify men jag kan inte köpa den =(


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag får hem den idag,hoppas jag tycker den är bra!

2010-06-02 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0