Ser ljuset i tunneln

Har suttit och funderat över min PM. Har ockå samspråkat och bollat lite ideér med min lärare. Det känns som att jag fått en klarare bild av vad jag vill göra. Känns fortfarande som att vi har ruskigt få sidor att utföra det hela på med jaja det kommer att gå, tror att jag i slutändan kommer att få korta ner det jag skrivit. Så det känns bättre nu. Jag har redan börjat med det hela också vilket gör att jag är ute i god tid. Räknar faktiskt ner dagarna tills jag kan få några dagar med att inte göra någonting. Det är den första lediga veckan som är skönast.

Idag har det faktiskt varit lite kul att läsa eftersom jag haft ett mål med läsningen förutom att ja, läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0