Så kan det gå

Har känt mig lite halft rastlös hela dagen faktiskt. Kalaset tog sin tid och jag försökte hoppa över mycket men lite kladdkaka och grädde blev det. Dock säger jag att man aldrig lär sig, min mage pallar inte grädde så här sitter jag nu med magknip.

Har dessutom burit och grejat med sängar och annat idag. Mamma och jag har sprungit upp och ner till källarförrådet ett x antal gånger.

För övrigt har jag nu min stora gamla laptop tillbaka. Han har dock sina begränsningar när det kommer till dagens teknik men den snurrar fortfarande iaf och det är skönare att surfa runt på den än den lilla hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nice

När börjar dina kurser?

2010-06-06 @ 22:25:46
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

soft vad sägs om en middag på taket på ons eller tors?

2010-06-06 @ 22:42:27
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: emilia

V-dalas sommar uteservering..

2010-06-06 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0