Ojojoj

Introduktionen till nya kursen var helt okej. Som vanligt var där en blandning mellan sköna och konstiga människor. Så nu har jag lite jobb framför mig. Böcker ska läsas och jag har en seminarieuppgift att skriva tills på onsdag, efter det så har jag ännu en seminarieuppgift att göra till onsdagen efter det. Sist men inte minst på kursen ska vi skriva ett PM på 5-6 sidor. Det ska handla om något som har med Sveriges finans, företag och samhälle att göra. Tror jag ska skriva om industrialismen, lagom komplicerat tycker jag och det känns som att jag kan en del om det redan.

Jag var också förbi norrlands nation och skriv in mig så nu kan jag parta på nationerna och dricka billig öl! Träffade också en trevlig kille där, han var lika vilsen som jag var då den vanliga ingången inte var öppen. Vi gjorde sällskap en bit på vägen hem och vi har väl sagt att vi ska träffas igen. Kul. Mormor hade senare jätte kul åt detta när hon läste mitt horoskop och det stod nånting om kärled den 9/6 vilket är idag. Ett tecken? Vi får se vad som händer.

Sen spenderade jag säkert 2 timmar åt att hjälpa mormor fylla i papper till försäkringsbolaget, var nån gubbe som körde in i henne i rondellen förra veckan och det blev en buckla på bildörren.

Vi var även ner på stan, till min mosters salong, och gjorde lite andra ärenden. Dagen avslutades med att mormor bjöd mig och mamma på Thaibuffé. Gott gott!
Nu är jag helt slut och tänker nog inte röra mig ur sängen resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: nina

Usch, jag blir sjukt trött när jag läser om dina studier =D

2010-06-09 @ 21:56:06
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: emilia

yey parta på nation:)

2010-06-09 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0