Midsommar

Har fått en hel del förfrågningar angående vad angående vad jag ska göra i midsommar. Första hade jag faktiskt inte planerat något alls. Verkar som att alla man skulle kunna tänka sig fira det med kommer vara upptagna eller inte i Uppsala överhuvudtaget. Samtidigt så känner jag att jag kommit över den där fjortisfylle-midsommaren. Så jag ska med pappa ut i Rasbokil faktiskt. Blir troligtvis fyllechaffis men sak samma jag får grillad mat och det är inte fy skam vill jag lova!

Jag saknar lite de där med att dansa kring midsommarstången men nu känns det som att folk skulle tro jag var knäpp om jag gjorde det. Då menar jag att det känns okej om man är barn eller typ min brors ålder 13-14 år och så om man är vuxen, typ mamma/pappa till ett barn som man dansar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0