Konstigt väder

Det har varit lite till och från molningt hela dagen. Helt plötsligt blir det mulet och börjar regna, nån minute efter det är det återigen blå himmel och sol, asfalten är torr som om det inte regnat. Jag börjar fundera på om jag hallucinerar här i värmen? Men klart asfalten är ju varm så den torkar fort, var ju inte så att det öste ner vatten. Jag är bergsäker på att det åskade nyss också men som sagt inte ett moln på himlen och ja jag vet att det kan vara långt bort.

Aja i vilket fall som helst ska jag strax cykla ner på stan och träffa Anna. Glass i stora lass och så måste jag till bibblan. Bort med all kurslitteratur!

Kommentarer
Postat av: 8mobile

Mobile phone recycling is one of the best ways of using your old mobile phone.<a href="http://www.8mobile.com/">mobile phone recycling</a>this service for encouraging everyone to go Green

2011-01-03 @ 10:59:25
URL: http://www.8mobile.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0