Kalas

Idag är det kalas, igen... Varför fyller alla år hela tiden när man försöker hålla en viss diet? Tror inte att fikabröd skulle ingå. Har iaf den glada nyheten att jag gått ner 3 kilo den här veckan. Måste erkänna att jag dissade herbalife och körde på nutrilett istället plus att jag rörde mig mer. Var ute och sprang i spåret och lite sånt. Ska till gyn imorron så hon kanske inte dödar mig om hon ser att jag gått ner och så om hon får höra om min plan för sommaren så blir hon kanske lite gladare? Aja det ska nog gå bra iaf.

Nu måste jag slänga i mig något litet och upp till Gränby snabbt innan jag cyklar vidare till pappa. Ciao

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag förstår inte riktigt vad gyn har med din vikt att göra?

2010-06-06 @ 15:51:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: emilia

hejdu

jag är klanting(suprice), o hittar inte mailet med bokningsnr till cypern skulle du kunna skicka om det till mig?

2010-06-06 @ 18:41:20
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0