Jag vill... Inte

Jag vill inte inte inte plugga just nu. Snacka ångest! Jag vill ligga ute i solen och steka. Men det får jag inte förrän jag är klar med det jag ska göra idag dvs få ner generella drag för tjänstesamhället och sen gå in djupare på företagsorganiseringen. Analysen får vänta tills imorgon!

Sen dubbelångest, jag måste tvätta. Har ingenting att ha på mig. Eller jo det har jag väl med det vill jag inte ha på mig! Skillnad där. Vill ha mer kläder, nya kläder, fina kläder. Hmm jag tror jag är på lite småkonstigt humör idag? Go och gla kexchoklad säger vi till den ;)

Ser smått nyvaken ut, ser ni brännan?? ;) eller rättare sagt den vitare linjen haha

Kommentarer
Postat av: Juliandiana

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:07:35
URL: http://juliandiana.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0