Hatar att vänta!

Seminarium om ca 1 timme, måste cykla om ca 30 minuter. Men känns som att hela förmiddan varit ett enda långt väntande och jag hatar det. Eftersom jag är ganska nervös inför det här seminariet också blir man lite extra stirrig. Man vet liksom inte vad man har att förvänta sig, eller rättare sagt vad läraren förväntar sig. Jag har iaf gjort mitt bästa, jag har inte riktigt fattat sambanden mellan saker och ting men sånt är livet. Ingen kan säga att jag inte försökt. Något som dock stör mig lite är att jag verkar ha jävla svårt för att släppa arbetsrätten, i allt jkag läser så tolkar jag in lite arbetsrätt, jävla LAS och MBL alltså!

Men i allmänhet hatar jag ändå att vänta. Jag blir lätt rastlös. Känns ibland som att jag heller skulle kunna gå upp supertidigt och vara zombie men få det överstökat så fort som möjligt. Aja har haft gott om tid att fixa till mig iaf. Juste jag orkade inte bry mig om det heller. Håret står åt alla håll och jag orkar inte. Det är som det är. Tror jag strejkar för att alla vill vara så perfekta på ekonomikum! 



Morgonruffs någon? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0