Fredag!!!

Idag fick jag t.o.m sovmorron tills mamma kom in och gapade vid lite i 10. Aja shit happens, jag kan ju säga att jag inte har hennes busskort iaf. Jag åker inte buss, jag cyklar! Enda gången jag åkt buss är när jag skulle ner till min moster och då hade jag syrrans kort faktiskt.

Iaf så spelades det minigolf igår. Tycker det är kul och lite soft faktiskt men av någon anledning börjar jag alltid starkt och tappar koncentrationen i slutet även fast det inte var så illa igår. Kan det vara så att de sista banorna är svårare? Aja jag gick runt på 67 poäng iaf och Anna på 88 poäng. Blir det fint väder i helgen drar vi väl med oss Emelie och Emilia med kanske? Men det är sagt att det ska bli regn =(

På tal om vädret, varför är det dåligt när man är ledig för? Jag vill ha sol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0