Ekonomisk historia

Idag börjar första sommarkursen för min del. Ska läsa Ekonomisk historia, typ globalisering, hur man gjort för att få igång ekonomin efter krigen och hur de stora företagen etablerat sig. Det kan bli jävligt intressant men också tråkigt kanske? Det beror nog helt på hur föreläsaren är, vad som ska göras men verkar inte som att det kommer bli allt för intensivt så jag överlever. Har introduktion och föreläsning idag, föreläsning imorron, seminarie nästa onsdag, föreläsning nästa torsdag, seminarie näst nästa onsdag och sen är det ett PM (som jag inte riktigt vet vad det är vi ska göra) som ska vara inlämnat 12e juli.

Men vad gör man inte för sysselsättningens skull? Eller? Kom ju fram till att jag älskar att plugga så mycket så why not ta en sommarkurs liksom? Eller inte, snarare att jag vill överleva sommaren utan SOC ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0